Thanks for dropping by everyone, please feel free to leave comments, follow my blog, and follow me on twitter!

Tuesday, October 19, 2010

Cool Links and WPs for the road

Well it doesn't look like I'm probably going to be able to get anything really coming into the blog tonight.  However, I'm not one to leave you with nothing so here are a few links and a few WP's to keep you interested, all after the break.



NY Times article on Lower Cost Solar Startup

 CMU Spin off awarded NASA contract

C-130's... the planes that will never go away

 and finally if you haven't heard about Facebook's being questioned about user's privacy
Facebook Issues



Enjoy

32 comments:

  1. C-130's are awesome. I was supposed to work on them in the USAF but got switched to C-17's at the last minutes.

    ReplyDelete
  2. Yeah read about the facebook privacy violation 2day, big fine Inc there way!

    ReplyDelete
  3. For a second I was like what is that first picture, but then it's a blimp. LOL :D

    ReplyDelete
  4. I love dirigibles. :)
    Impressive resume.

    ReplyDelete
  5. huh more of facebook privacy issues ... damn

    ReplyDelete
  6. Mark Zuckerberg is laughing his way to the bank

    ReplyDelete
  7. Facebook's privacy settings have been on the decline for years... sigh.

    ReplyDelete
  8. I like that 2nd wallpaper :)

    ReplyDelete
  9. I like the security camera haha. And yeah, Im rather interested to see how well the 3DS works.

    ReplyDelete
  10. that first pic is awesome

    nice post

    add me back!!!!!!!!!

    ReplyDelete
  11. fuck facebook. also wtf is that first pic

    ReplyDelete
  12. ah, facebook is being questioned on a daily basis, nothing new :D

    ReplyDelete
  13. "what are you looking at?" savvved thanks

    ReplyDelete
  14. Cool pictures.. I like the smiley you always put in the end xD

    ReplyDelete
  15. lol at the what are you looking at? pic
    Got to love Banksy!

    ReplyDelete
  16. You see to know a whole lot. Btw, your wallpaper is trippy

    ReplyDelete
  17. very interesting, and I love the banksy art :)

    ReplyDelete
  18. C-130 is a good plane, but I hated using it when I was in the military. So cold and so noisy.

    ReplyDelete
  19. Nice wallpapers. That zeppelin one looks so surreal.

    ReplyDelete
  20. Ugh, I hate facebook for its privacy issues, but I'll admit that I'm addicted. Thanks for the good links!

    ReplyDelete